Tragiken skiljde våra vägar på ett oväntat sätt. Aldeles för tidigt togs ni bort och det känns tungt. Sorg är en del av livet , en jobbig del som vi alla behöver tid att bearbeta. Tack för den tid som ni varit deltagare i mitt liv. Minnena lever kvar ........
Nyare artikel: 2011-04-02 Klassträff
Äldre artikel: 2011-02-27 Kostym !